última revisió 09/01/19

Les cookies són petits arxius que algunes plataformes, com les pàgines web, poden instal·lar en el seu ordinador, smartphone, tauleta o televisió connectada, quan s’accedeix a la pàgina. Les funcions poden ser molt variades: emmagatzemar les preferències de navegació, recopilar informació estadística, permetre diverses funcionalitats tècniques, emmagatzemar i recuperar informació sobre els hàbits de navegació o preferències d’un usuari o el seu equip fins al punt, a vegades, depenent de la informació que continguin i de la manera en què l’utilitzi el seu equip, de poder reconèixer-lo. Una cookie s’emmagatzema en un ordinador per personalitzar i facilitar al màxim la navegació de l’usuari. Les cookies s’associen únicament a un usuari i el seu ordinador, no proporcionen referències que permetin deduir dades personals de l’usuari. L’usuari podrà configurar el seu navegador perquè notifiqui o refaci la instal·lació de les cookies enviades pel lloc web.

Les Cookies publicitàries basades en interessos són utilitzades per recollir informació sobre l’activitat de navegació amb la finalitat d’analitzar els seus interessos, mostrar anuncis dirigits en aquesta pàgina web o altres llocs, i per mesurar l’efectivitat dels anuncis. Aquestes Cookies publicitàries basades en interessos podran ser incrustades per nosaltres, pels nostres anunciants i per altres col·laboradors que s’enumeren més avall. Les Cookies de les xarxes socials i altres eines li permeten connectar-se o interactuar d’una altra manera amb les pàgines web de les xarxes socials i les seves ofertes, i poden seguir les seves activitats i interessos. Les Cookies publicitàries basades en interessos s’activen automàticament a la nostra pàgina web quan es navega.

Fundació Familiar Catalana, utilitza Google Analytics, un servei analític de web prestat per Google, Inc., una companyia de Delaware la oficina principal de la qual és a 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View (Califòrnia), CA 94043, Estats Units ("Google"). Google Analytics utilitza "Cookies", que són arxius de text ubicats en el seu ordinador, per ajudar el lloc web a analitzar l’ús que en fan els usuaris. La informació que generen les Cookies sobre l’ús del lloc web (incloent la direcció IP) serà directament transmesa i arxivada per Google en els servidors dels Estats Units. Google farà servir aquesta informació per compte nostre amb el propòsit de seguir la pista de l’ús del lloc web, recopilant informes de l’activitat i prestant altres serveis relacionats amb l’activitat del lloc web i l’ús d’Internet. Google podrà transmetre aquesta informació a tercers quant així ho requereixi la legislació, o quant aquests tercers processin la informació per compte de Google. Google no associarà la seva direcció IP amb qualsevol altra dada de la qual disposi Google. Vostè pot rebutjar el tractament de les dades o la informació rebutjant l’ús de Cookies mitjançant la selecció de la configuració apropiada del seu navegador. Per tenir-ne més informació faci clic sobre el tipus de cookies que utilitza Google.

• NOM: __ut__utma, __utmb, __utmc, __utmz, _ga, _gid, collect
  • DURACIÓ PREDETERMINADA: 2 anys a partir de la configuració o actualització
  • FINALITAT I DOMINI: Google Analytics, permet analitzar el trànsit del web i obtenir estadístiques de navegació. Més informació.
  • NOM: _gat
  • DURACIÓ PREDETERMINADA: Caduca en finalitzar la sessió
  • FINALITAT I DOMINI: S’utilitza per limitar el percentatge de sol·licituds de Google Analytics.
  • DURACIÓ PREDETERMINADA: 3 mesos a partir de la configuració o actualització

Com puc configurar les meves preferències?